На следващия вече няма да му се събират буквите
Известие
Collapse
No announcement yet.
Заслужава ли си ?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеА дали е така? Кой го установи?
Може и един боб да Фърлиш, пък може да разбереш какви са пораженията.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеМоят коментар е на база ето това изречение.
Аз си мислех, че като си имал алфа знаеш горе-долу кое как се троши по нея, но явно просто съм имал вземане-даване все с хора с алфи дето техните са били някакви кочини а не железни като твоята... А човека досега е карал фиеста 1.1 дето цялата кола струва колкото един нов, оригинален, долен носач на 156...
ПС: Hе е по темата, но
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеАз моята 156 ца, я карам вече 5 години, без да съм сменял нито сонди, нито дебитомери, нито амортесьори, нито съединител, нито бобини, нито свещи, нито вариатор и т.н.
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеА би ли посъветвал човек, който се чуди дали да си купи кола на 10 години по обява в мобиле-то в която пише "Всичко перфектно, качваш се и караш!!!" да си я купи и да си качи и да кара спокойно..?
Аз си мислех, че като си имал алфа знаеш горе-долу кое как се троши по нея, но явно просто съм имал вземане-даване все с хора с алфи дето техните са били някакви кочини а не железни като твоята... А човека досега е карал фиеста 1.1 дето цялата кола струва колкото един нов, оригинален, долен носач на 156...
ПС: Hе е по темата, но
Като тръгнеш да я продаваш, това нали ще го кажеш на бъдещия щастлив собственик..?
Смених обаче 4 носача за 1000 лева и една рейка за около 300, четири диска и накладки.
С вървежа правя компромис, но със сигурността не.
Тази алфа, ще е с мен до своя край.
И все пак, ако колата е ударена леко в някой калник например, офертата си заслужава."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
някой по-горе спомена 1500
само толкова е прехвърлянето и първоначалното обслужване на алфа 156 дето е "перфектна, качваш се и караш"
а за такава дето е бутана и нещо не й работи...Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.
Comment
-
Първоначално публикувано от mim Покажи съобщениенякой по-горе спомена 1500
само толкова е прехвърлянето и първоначалното обслужване на алфа 156 дето е "перфектна, качваш се и караш"
а за такава дето е бутана и нещо не й работи.... Човека е написал, че месечния му доход е 500-800лв. Моя съвет към потенциалния колега е да не си помисля за подобна покупка, ако иска да му остават някакви парички за дънки примерно!
"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"
Comment
-
Първоначално публикувано от souze Покажи съобщениеВзе ми го от клавиатурата. Човека е написал, че месечния му доход е 500-800лв. Моя съвет към потенциалния колега е да не си помисля за подобна покупка, ако иска да му остават някакви парички за дънки примерно!
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеСтига бе, ти тази алфица я изкара автомобил със специална поддръжка. Това да не е порше. Каква кола предлагаш на колегата?"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"
Comment
-
Първоначално публикувано от souze Покажи съобщениеНищо специално няма. Само скъпо! Не знам как си представяш да изкарваш по 600лв месечно и да си купуваш окачване за 300?? Как мислиш, разумно ли е? Нали да я обслужиш колата, за да не пускаш тема "колеги скъсах ангренаж", трябва да отделиш едни минимални 600лв? Как ти се струва от тоя ъгъл погледнато?
Окачването се сменя еднократно, той няма да го сменя всеки месец.
То по тази логика, как ще отдели 400 кинта минимум за гуми.
Ще я купи и лека по лека ще я "закърпва"."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеТова, не са консумативи, а извънредни ситуации. Хората винаги заделят някакви пари, а и ти не знаеш колегата къде, как живее, и какви са му разходите.
Окачването се сменя еднократно, той няма да го сменя всеки месец.
То по тази логика, как ще отдели 400 кинта минимум за гуми.
Ще я купи и лека по лека ще я "закърпва"."Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"
Comment
-
Първоначално публикувано от mim Покажи съобщениеангренажа е точно консуматив
и несменянето му, когато купуваш кола, е равностойно на руска ролетка
А и чак пък консуматив, при смяна на 60 000 километра, не мисля.
---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:26 ----------
Първоначално публикувано от souze Покажи съобщениеСуси, айде да престанеш с тая любов към спора, защо трябва да вкарвате човека във филм. Лека полека да я кърпи, никога няма да я закърпи. Много добре знаеш, че нема по-трошлива кошница от тая ама продължаваш да говориш.Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 15:29."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
скъсаният ангренаж не е само скъсан ангренаж, но и ремонт на двигателя
освен ако не си го ръфал лично със зъби
а и ангренаж се сменя заедно с карантиите около него, щото запекла ролка на здрав ремък, е все тая колко е нов ремъка
ама кво се обяснявам точно пък на тебАко парите ти стигат, значи нямаш въображение.
AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.
Comment
-
Първоначално публикувано от mim Покажи съобщениескъсаният ангренаж не е само скъсан ангренаж, но и ремонт на двигателя
освен ако не си го ръфал лично със зъби
а и ангренаж се сменя заедно с карантиите около него, щото запекла ролка на здрав ремък, е все тая колко е нов ремъка
ама кво се обяснявам точно пък на теб
Не знаех, че се сменят и ролките.
Даже веднъж исках да ми сменят маслото, а не си носех филтъра.
Надценявате много поддръжката на 156.
Така тя няма да стане по-стойностен модел, както и притежателите му."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеДобре, предлагам ти да направиш една много, много груба калкулация само на цени на частите за тая 156-ца (без труд - приеми, че сам си оправяш всичко, въпреки, че много добре знаеш, че някои неща няма как да ги направиш без специални инструменти), на която никой не и знае състоянието... А, да пише, че е удряна ама не е ясно какво и е размазано, затова като последица от удара ще сметнем само "стандартни" неща - броня, халоген, калник, фар и поне един радиатор примерно, без нищо друго... Тия неща ми се струва, че ще заминат при какъвто и да е удар, след който човека иска да продава колата за без пари...
Та ето ти списъка - ти само дай примерни цени за части, ако щеш от най-скапаната менте марка, ако щеш даже трета употреба където е възможно:
- един фар
- един халоген
- предна броня
- един радиатор (избери си сам най-евтиния);
- калник
- антифриз (ако си избереш водния радиатор);
- ремонт с боядисване на преден капак;
- боядисване на калник;
- боядисване на броня;
Това от удара, айде сега да видим в какво състояние е била колата преди това, затова нека предположим, че се налага да се посмени това-онова (всичко е теоретично разбира се):
- комплект ангренаж + пистов ремък + поне едната от двете ролки на пистовия ремък, ако искаш сложи и двете;
- поне един долен и поне един горен носач;
- тампони поне на едната от двете стабилизиращи щанги;
- маслото в двигателя и всички филтри;
- свещи комплект;
- накладки поне от едната страна (отпред или отзад);
А, да тя имала и газ за поправка... Там хептем нищо не разбирам, затова ще я заржем в цените - и без това може да си кара на бензин ако върви...
Нека да добавим малко неща, които може да се окажат "екстри" за сменяне или ремонт:
- съединител
- хидравлична рейка
- масло в скоростите
- гуми
- климатик (поне пълнене ако не ремонт)
- дебитомер
- ламбда
- бобина/и
- кабели за свещите
Сега нека спрем дотук с теорията.
Кажи му съвсем груби цени, ако искаш всичко закръглено надолу, както вече казах на най-евтините и боклучави части или употребявани такива, без труда по смяната им.
После ако си нЕмаш работа, кажи му каква е цената с части като "TRW", "Valeo", "Selenia Racing", "Ricambi Originali", "Bosch" и т.н. и ако съвсем си нEмаш работа му кажи и колко пари биха взели за тия неща дето съм изброил, примерно в сервиза в който ти ходиш.
Да видим всички аджеба колко еФтин е наистина тоя "народен" автомобил, щото явно из форума има много големи балъци собственици на Алфа 156 и си дават парите за нищо...
Едва ли можеше да се опише по-добре.......
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеБлагодаря, че ме осветли.
Не знаех, че се сменят и ролките.
Даже веднъж исках да ми сменят маслото, а не си носех филтъра.
Надценявате много поддръжката на 156.
Така тя няма да стане по-стойностен модел, както и притежателите му.
Ето виждаме, че си готов да му помогнеш с квот мойш разбира се........
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеКолата върви и без да ги сменям, но не отричам, че ако сменя вариатора, дебитомера и сондата ще върви по-добре.
Смених обаче 4 носача за 1000 лева и една рейка за около 300, четири диска и накладки.
С вървежа правя компромис, но със сигурността не.
Тази алфа, ще е с мен до своя край.
И все пак, ако колата е ударена леко в някой калник например, офертата си заслужава.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
Comment